18 mars 2010

Somliga dagar hinner man hur mycket som helst och sen finns det dom dagar man inte hinner göra någonting.
Men idag har jag hunnit med hur mycket som helst.
Vi vaknade vid 08.00 åt frukost vid 09.00.

Sen satte jag igång. Rensade Williams och vårt sovrum på saker som ska säljas på loppis som jag har tänkt ha nu till våren och resten av sakerna som inte är något att ha, har jag slängt.
Fortsatte in i badrummet. Blev en hel del där också både till loppisen och som ska slängas.
Så nu är jag klar med sovrummen, arbetsrummet, köket och badrummet. Dem rummen som återstår är gästrummet, förrådet, klädkammaren och vår trädgårdsbod.

Sen kom Hanna och Smilla på besök vid 13 och stannade till 15.30. Så söt hon är Lilla Smilla! Redan 3 månader.
gosiga flickan.

Vad har jag mer gjort idag?
Jo, just det!
Jag har beställt en vaxduk från Stoff och Still till vårt köksbord.
Det blev en svart med vita prickar. Det funkar alltid.
Sen klickade jag in på tretti.se och beställde duschsetet Hafa rain square.
Även folkdusch fick ett besök. Där köpte jag en duschvägg 90 cm i frostat glas.




En hel del hanns med. Skönt.
Och William somnade vid 19.00 och snart kommer jag göra detsamma.

Imorgon blir det att
Först få besök av kusien Liam och faster Marie och Anders.
Sen åker vi ut till brohaga för att se om dem har tegel till vår yttervägg.
Sen hade jag lite till på att göra listan, men just nu kommer jag inte ihåg var det var.

Sov gott Allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0