Punkt 4 av 101 saker att göra under 1001 dagar




Ja imorgon avverkar jag punkt 4.
Det innebär en resa till Ullared och Ge-kås.
Ska åka dit med en vän som är gravid så det
blir att handla massor till hennes bebis.
    Jag kommer säkert att göra av med en del
pengar fast jag lovat mig själv att jag inte ska handla,
men en och annan grej kommer säkert att slinka ner. 
 



Från en sak till en annan,
Jag vet att det ser konstigt ut på bloggen,
men jag hittar inte felet i kodningen så om någon
som läser vet., Så snälla
Hjälp MIG!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Men det stämmer inte med min mens, för enligt den är jag i vecka 20.. Den har varit lite hoppig! Kan man inte räkna framåt på något vis?

2010-04-26 @ 12:34:58
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0