Granit

Igår var jag och Micke på Nova i Lund för att handla ett par nya byxor till mig.
Känns inte så värst kul att behöva köpa nya byxor när man inte har så många dagar kvar till beräknad födsel, men jag tycker att det börjar bli lite kallt nu så jag ville ha ett par långbyxor. Det blev ett par svarta jeans Mamalicious från Vero Moda. Sitter jättefint. Kanske kan sälja dem sen på tradera eller något. Vi får se.

Efter byxinköpet gick vi en runda inne på Nova och då fick jag syn på en nyöppnad butik Granit som säljer förvaring och inredning. Kika in på deras sida vet jag. Granit.com
Vi fick med oss en Griffeltavla endast 79 kr, Jättefin.
En butik som jag kommer att besöka fler gånger. Garanterat.


                                     



Var även inne på Salt & pepper. Gillade också deras sortiment, men där handlade jag inget. Fast jag nog hade kunnat handla halva butiken. Minst!!

 
Dock så hittar jag inte deras hemsida, men om ni klickar på deras loga så kommer ni till ett pressmedelande om butiken


Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Visst finns där mycket fint på Granit. Jag brukar bla köpa deras vita blyerstpennor. Nördigt, jag vet:)

Visst är det dörrar till badhytterna han bygger, snabbt gissat. Om det hade varit en tävlign hade du vunnit första pris. Men det gör du ju snart ändå. Bebisen menar jag. Lycka till!!

Viveka på Humlebacken

2009-09-08 @ 16:53:16
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu har jag inte kikat in på några dagar, så jag får ta och ta igen lite här nu. JÄTTE SNYGG griffeltavla! har kikat efter en lämplig hos oss, men alla är så stora som jag sett. Men den var kanon! Me like!

2009-09-08 @ 22:57:46
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tänkte likadant om byxor men jag har fortfarande mina mammajeans så du köpte kanske inte dem förgäves. Eller så kommer bebben nu bara för att :)

2009-09-09 @ 15:30:14
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com
Postat av: FURNISH.etc

åh Granit har så mycket mysiga och praktiska prylar! fin griffeltavla! och vad härligt att ni väntar en liten snart :)

2009-09-10 @ 21:40:05
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0