Williams dop

                                                                

Igår hade vi dop för lille William och allt gick jättebra. Han var så trött i kyrkan, men han skulle inte sova haha. Man kan ju missa ngt =). Sen efteråt hade vi lite mat och kaffe. (4 olika smörgåstårtor).
Jättekul att samla släkt och vänner.
Han fick så fina presenter. Det första som ska provas är en insatts till badbaljan, Han älskar att bada, men jag orkar inte hålla honom någon längre stund, Han blir vansing när jag tar upp honom ur badet. Han har humör min lilla pojk, Han vet precis hur han ska göra för att driva med sina föräldrar.
Kvällen avslutade vi inne hos våra grannar med glögg och saffrancheesecake, mums!




Igår fick han flytta in i sitt rum pga att han snackar i sömnen och jag får inte sova så bra, men flytten har gått jättebra och han sover fortfarande. Så skönt att inte bli väckt flera gånger på en natt. Hans rum ligger vägg i vägg med vårt så jag hör ju om han kallar på oss.

Kommentarer
Postat av: jenny

vilket fint foto på er allihopa :)

Nja, fick lite svar om utbildningen, men tyvärr inte mycket. hade velat gå en runda och titta och fråga lite mer. Men får ringa eller maila rektorn istället.

Man söker någon gång i vår, och om jag inte är helt ute och yrar så tar dom in 25 per termin. och dom har ca 200 sökande. Trodde faktiskt fler sökte. Men men :)

kram

2009-12-02 @ 13:31:15
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Fint foto. Härligt med alla bilder och minnen från dopdagen. Ha en trevlig andra adventskväll.

2009-12-06 @ 21:34:51
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0