Tid!

Herregud vad tiden går fort.
Tycker vi var precis i januari och jag hade fått redan på gravid, men nu är det maj och jag är i v 21.

Har börjat handla lite smått,
En vagn, bilbarnstol och lite kläder,
Men på fredag ska jag till Gekås i Ullared och storhandla. Det ska bli så kul. Älskar att åka dit och handla

Det har hänt lite på hemmaplan också.
Dock inte inomhus utan i trädgården. Vi håller på att ta bort rabatter och så gräs,
.
Så på torsdag kommer det en lastbil Med sand och singel så vi kan slutföra vårt projekt.
O då återkommer jag  med bilder på resultatet.

Sen en tråkig sak som har hänt är att vi har blivit uppsagda. Dem ska stänga ner helsingborgskontoret där jag arbetar. Så efter min mammaledighet kommer jag vara arbetslös om jag inte hittar något annat jobb,

Nej nu måste jag jobba.

Ha det så bra allihopa!



Och förlåt för mina dåliga uppdateringar. Jag har fortfarande inte någon särskild motovation, men det kanske kommer


Kommentarer
Postat av: Anna

Kikar in här och passar på att önska dig lycka till med allt. Hoppas allt går bra med graviditet. Måste kännas fantastiskt att snart bli 3

2009-05-07 @ 21:21:51
URL: http://husprojektet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0