En sak bara..

Jag vill förtydliga en sak.

Att här hemma är det jag som står för ideerna och Micke som utför dem.







Micke
Du är mitt allt.
Min älskare  Min bästa vän Min själsfrände
Jag vill inte leva en dag utan dig
Nu är vi två, men inom en snar framtid är vi tre.
En familj.
Ett nytt kapitel.
Ett nytt liv tillsammans för alltid.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag blir ledsen och besviken när personer i min närhet sviker mig när jag behöver stöd som allra mest

Jag har valt att inte skriva så personligt i min blogg för att jag inte har lust med det och jag tror inte alla vill höra om mina graviditetskrämpor dagarna i ändå (det räcker att jag gnäller till mina nära och kära)


Det är inte särskilt kul att behöva äta panodil var sjätte timme för att funka någorlunda som person,

Vissa dagar mår jag hyfsat och kanske kan göra ngt litet men andra dagar är jag sängliggande eller går med hjälp av kryckor .  


Jag tycker egentligen inte att jag måste förklara mig själv,

Jag e sjukskriven för foglossningar

Äter panodil som aldrig för

Går på akupunktur en gång i veckan

Kan inte köra bil.
Kan inte gå i trappor.
Kan inte böja mig.  
Kan inte bära ngt. 
Sover 2-6 timmar om natten.

Får ont när jag går, sitter och ligger.

Folk tutar när jag går för sakta över övergångställen.

Folk skämtar med mig hela tiden om att jag går så sakta att sniglarna springer om mig,

Jag som i vanliga fall har 1000 olika projekt, har svårt bara att klä mig på morgonen


Så snälla sluta döm mig o fokusera på era egna problem

Micke, Min bror och min morfar är mina hjältar som alltid ställer upp och löser mina problem,
Stora som små.



Utan er, det finns inga ord som beskriver er

Jag älskar er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uj låter som en vardag i mitt liv fast utan graviditeten =(.. att folk glor dömmer och beter sig är ett ont jag vant mig vid, Det går över.. Folk är trångsynta rövhål (ursäkta min hebreiska) dom kan skita på sig hela högen! var stark det är snart över vännen!

2009-06-25 @ 22:59:14
Postat av: Jenny

usch, vad tråkigt att höra att folk ska bete sig så!! tvi på dom! men det är inte så lång tid kvar, snart är det över och då kan du hoppa på dom allihopa :)

2009-06-28 @ 10:57:17
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Nadia

Kriga på gumman och ta inte åt dig, bitterfittor finns överallt. :/



Puss och kram! :D

2009-06-29 @ 13:43:50
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0