IKEA Helsingborg/malmö

Åh vad jag retar mig på att IKEA i Helsingborg är sveriges minsta varuhus. Det betyder att dem inte har líka stort utbud som dem andra butikerna har.


Det är inte kul att sitta på deras hemsida och drömma sig bort för att sen prova knappen. Finns varan i lagret? och få till svar "Denna produkt är inte tillgänglig på det här varuhuset. Du kan välja ett annat varuhus. " Det slår aldrig fel. Varannan pryl jag vill ha finns inte.

Nä istället måste man bege sig till Malmö och IKEA där, men jag gillar inte IKEA Malmö. Det är skitigt, trångt, rörigt och alltid fullt med folk.
Usch jag drar mig för att åka till deras butik där.
Så har ni vägarna förbi den butiken ring mig innan så kan ni få en handlelista av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0