Mvc, Hjalmars och present.

Idag var jag på mödravårdcentralen för vanlig kontroll.
Allt såg bra ut.
SF mått var 33 cm
Blodtrycket 110/60
Barnets hjärtljud var också jättebra.
Barnet ligger med huvudet neråt fortfarande rörligt.
Det är väl som barnmorskorna säger till mig, Barnet har det mycket bättre än vad jag har.

Efter att jag varit där möte jag upp sötaste Sandra och av henne fick jag en jättefin body till knodde.
Vi gick en liten runda på stan för att sen sätta oss på Hjalmars kök som ligger vid Maria kyrkan i Helsingborg.
Dagens lunch var köttfärslimpa eller stekt strömming medl potatismos.
Vi valde köttfärslimpan och gisses så gott det var,
Jag älskar husmanskost och deras salladsbord var gott och jättefrächt.

Sen åkte jag hem och har bara tagit det lugnt.
Ska till sjukgymnasten imorgon. Hoppas hon har lite bra övningar till mig.
Trött på att ha så vansinnigt ont varje dag.
Nu ska jag försöka sova. Så ni får ha det så bra,
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej och tack för grattiset :) Det är så mysigt, ni har verkligen nåt underbart framför er! Inte så himla många veckor kvar nu ju!

2009-07-30 @ 18:26:34
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com
Postat av: Johanna - blivande mamma

Vilken söt body du har fått. =) och man blir så glad över att höra att allt är bra med bebben i magen också. =)



SV: tack så mycket. man försöker att skriva iaf.. =)

ja vi har inte så långt nu. Du är snart under 50 dagar kvar. =)

2009-07-30 @ 20:44:28
URL: http://takilisbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0