En liten uppdatering.

Lite har vi gjort här hemma.
Micke har slipat fönsterna så dem ska bara målas nu, men vädergudarna är inte på vår sida tyvärrr.
Men nu är det uppehåll så det blir nog lite målat idag

Inomhus har vi målat elementet i badrummet och dörrarna i gymrummet är klara, (ska visa bilder på det sen)

Själv har jag tvättat alla barnkläder och sängkläder, Bäddat spjälsängen och fixat med tavlorna.
Snart helt klar med barnrummet och då visar jag bilder på hur det har blivit (blir nog klart nu i veckan)

Det är vad som har hänt här hemma än så länge.

Jag kommer nog inte att uppdatera lika ofta nu under dessa veckor som Micke är hemma,
men jag ska göra mitt bästa.
Kram kram

Utomhus
*   Olja in altanen
*   Måla fönsterna och altandörren på baksidan.
*   Klippa häcken

Inomhus
*   Måla elementet i badrummet i källaren
*   Måla klart dörrarna i gymrummet
*   Måla dem gamla nattduksborden
*   Fixa lampsladdarna
*   Lamellgardinen i sovrummet
*   Flytta ner den vita byrån i källaren
*   Sätta upp hyllor i verkstan
*   Sladdarna under tv-bänken och datan
*   Tvätta soffklädseln
  Tvätta bebisens kläder och sängkläder
  Göra klart i bebisens rum 
*   Bygga ljuslådan i köket och sätta upp spotlights.
*   Riva väggen mellan kök och vardagsrum  (haha nej skojade bara, Vi väntar ett litet tag till med den) 

Utflykter
*   Hämta barnvagnen och erbjudandet från pampers`
*   Sport outlet och iitala outlet i höganäs
*   Åka till råbocka camping

Ringa
*   Luft/vatten återförsäljare

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe, ja det är svårt det där vad man vill bli faktiskt. Jag gjorde ju aldrig klar gymnasiet, började jobba istället, men nu vet jag nog vad jag vill. Känns bra att gå i skolan igen.



Haha, ja jag har alltid haft långt hår, aldrig vågat klippa det för kort, så vet inte vad som slog slint i huvuder på mig, blev helt enkelt trött på det och av någon anledning ville jag ha förändring ( aldrig sådan annars ) hahaha... men det var en härlig känsla att bli av med det. skön känlsa när man duschar med, inte en massa hår att schamponera in, kändes lite konstigt :)

2009-08-12 @ 15:10:54
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: caroline

åh. såg att ni hade flyttat på era rhodendron.. gjorde ni det nu när de hade blommat klart?

vi funderar nämligen också på det och jag har för mig att man ska klippa och flytta när de har blommat klart såsom nu typ.

kan det stämma? =)

2009-08-12 @ 18:40:34
URL: http://cees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0