Bilder Barnrummet

Nu är barnrummet klart. Det har varit klart några dagar, men jag har inte orkat ladda upp bilder tidigare.
Säg gärna vad ni tycker



Jag gillar ugglor så jag letade på internet och hittade massor av dem
på lunds komuns hemsida som jag skrev ut och ramarna är Ribba från IKEA

Fåtöljen är ett loppisfynd och filten har jag fått av min morfars fru, Ulla

Stringhyllan köpte jag på Bauhaus. Kostade ca 400 kr, (tror jag)

Spjälsängen fick jag av morfar och hans fru, Nyckelpigan fick jag av Sofie



Mattan är också från IKEA


Kommentarer
Postat av: jenny

Det där har du lyckats jätte bra med!! gillar väggen med alla tavlor :) Jättefint! kram kram

2009-08-20 @ 12:23:46
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja, ibland önskade man att man var hur rik som helst, så man kunde få allt som man ville :( Sen å andra sidan så kan det vara skoj om man får det fint utan att allt blivigt för dyrt också :) Ja, jag tror det hade blivigt bra med ett litet bord och en liten stol, en fin liten pyssel/lek/rit plats när den lille växt till sig lite ju :)



Japp, är fortfarande taggad inför skolan, ska bli skoj. sugen på att lära mig, och utvecklas :) samt träffa nya människor, i och med att jag knappt känner några här.



Ullared, ja, skoj!!! du får ta och hänga med vetja :)

2009-08-20 @ 13:40:14
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint det är! Riktigt söt barnkammare. =)

2009-08-20 @ 16:13:20
Postat av: Helen

Vad fint det blev! Där kommer den lill* att trivas!

2009-08-20 @ 19:36:59
Postat av: Anonym

Jag är skiträdd för ugglor men det ser mysigt ut!

2009-08-20 @ 21:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0