Våren?

Är våren nu på väg eller blir man lurad?som man blev förra veckan, Veckan som har gått har bara bestått av regn snö och blåst.
 Men så idag  denna underbara söndag  solen skinner man kan ju hoppas på att det håller i sig nu.  Jag vill kunna vara ute i trädgården och rensa lite i rabatterna. Älskar att vara ute och få frisk luft istället för att bara ligga på soffan. Jag var ute i trädgården i  söndags och gick och tittade på alla växter som börjar komma upp. Såg att jag har jättemånga tulpaner och påskliljor. underbart underbart.  Jag älskar våran trädgård, fast den är rätt stor. Det blir kanske så att man får har trädgårdshjälp med det allra värsta.
                                                                        Jag förra söndagen



                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0