Hejsan

Anna heter jag, Jag är en tjej på 25 år. Bor med min sambo i villa utanför helsingborg i en liten by.
Hit flyttade vi i december och vi trivs jättebra. Gott om plats, inte som tvåan inne i stan.
 Just nu är vårat projekt hallen. Där satt en kökstapet hemskt hemskt, men nu har det blivit ljusbruna väggar typ nougatfärgade, sen på tisdag ska vi ut på IKEA och handla nya hallmöbler.det lutar åt att det blir svart smideshatthylla och smideskoställ , Jag har inte bestämt mig för om det ska bli en svart spegel eller om det blir en i guld. nåja det blir nog fint vilket som.
 Här är lite att göra i huset, men inget som är något måste, vilket är skönt för man är inte gjord av pengar. 


                                                                                 
 
Min sambo heter Mikael och vi har varit tillsammans i  3 1/2 år. Han är mitt allt, min underbara man. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom. Känner mig trygg när jag e med honom och när han inte är vid min sida så känner jag mig inte komplett.



Hm ja du. vet inte riktigt vad man ska skriva här, men förhoppningsvis blir innehållet bättre ju mer jag skriver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0