Grand Prix

Igår fick jag en stor dos av hästar. Först upp på HFRK och tittade på hästhoppning med Madde. Fy vad höga hinder 1. 40 högt. Det skulle jag aldrig våga. Jag är enormt höjdrädd.
 Efter det så åkte vi till Maddes stall och där var världens sötaste föl. Liten plutt. Åh vad jag saknar hästarna och deras doft. Önskar jag hade mer tid och pengar, så att jag oxå skulle kunna ha hästar.
Jag har inte varit i närheten av hästar på jag vet inte hur länge.
Saknar den tiden när jag jobbade med hästar. Vara ute hela dagarna och bara mysa med hästarna.


image33

Campari Clipper bara någon timme gammal


image34

Första gången som jag sitter på dugge


image35
image38
image37

Bonnie. Stallets primadonna som numera springer på dem gröna ängarna

image36

Skippe världens bästa hund


Kommentarer
Postat av: Sofie

Lärt mig en till ny grej om dig idag! DU är höjdrädd =) Fin fölet e.
Kram

2008-04-12 @ 11:44:00
URL: http://minaniochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0