Äntligen

fungerar bloggen igen.  Jag har inte kunnat skriva på flera dagar.
 Jag kan ju berätta lite om helgen bravader. I fredags var vi några från jobb som turade. Det blev rätt så mycket drickande och det kändes på lördagen. Men så roligt som vi hade, det var ett tag sen man hade så roligt..

Lördagen blev lugnt. Var hos frisören halv 12 och satt och pinades i över två timmar. Jag var så trött, ville bara hem, När jag kom hem stupadejag in i sängen sen väckte micke mig halv 7 för att jag skulle på kalas.

Och söndagen hade vi besök av mamma, lars och micks föräldrar. Kul när dem tittar förbi.
Men efter dem hade åkt gjorde jag något som jag inte skulle gjort. Jag gick ut i trädgården och rensade lite ogräs och visset skit. Och det har nu resulterat att nu har jag ont igen. Så nu är det andra dagen som jag är hemma från jobb för att jag inte kan gå. Och pillerna som jag har fått tycker jag inte hjälper heller. så blir det inte bättre då får jag ringa till läkaren och ifrågasätta hans beslut

Kommentarer
Postat av: Ameli&Emelie

Jobbigt att man inte at kunnat skriva på ett tag

2008-04-01 @ 10:09:36
URL: http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0